Biuro

Skargi i wnioski

Ikona drukuj
Podmiot udostępniający: Zespół Rzecznika Prasowego Biura GIODO
Wytworzył informację: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych2016-04-14
Wprowadził informację: Aleksandra Lutomska2016-04-20 14:04:13
Ostatnio modyfikował: Aleksandra Lutomska 2016-06-13 13:17:51

Skargi na działanie jednostek organizacyjnych Biura GIODO nie mogą być składane w formie ustnego telefonicznego przekazu. Procedura stosowana w tym zakresie wynika bezpośrednio z przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46) oraz zarządzenia nr 9/2016 Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

Załączone pliki:

Plik w formacie .pdf [205 kB] Zarządzenie nr 9/2016 Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych  
Podmiot udostępniający: Zespół Rzecznika Prasowego Biura GIODO
Wytworzył informację: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Wprowadził‚ informację: Aleksandra Lutomska 2016-05-17 10:18:34
Ostatnio modyfikował: Aleksandra Lutomska 2016-05-17 10:19:02
Plik w formacie .pdf [109 kB] Zarządzenie nr 12/2016 Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych z dnia 16 maja 2016 r. dotyczące zmiany godzin przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków  
Podmiot udostępniający: Zespół Rzecznika Prasowego Biura GIODO
Wytworzył informację: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Wprowadził‚ informację: Aleksandra Lutomska 2016-05-17 10:19:50
Ostatnio modyfikował: Aleksandra Lutomska 2016-05-17 10:23:22