Spotkania

Ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego o ochronie danych osobowych, 23.11. 2011 r.

Ikona drukuj
Podmiot udostępniający: Departament Edukacji Społecznej i Współpracy Międzynarodowej Biura GIODO
Wytworzył informację: Urszula Góral2011-12-01
Wprowadził informację: Rafał Kreusch2011-12-01 14:09:23
Ostatnio modyfikował: Rafał Kreusch 2013-11-28 12:56:59

W dniu 23 listopada 2011 r. w Warszawie, w ramach Porozumienia zawartego w 2008 r. o wspólnym działaniu na rzecz poprawy poziomu ochrony danych osobowych i prawa do prywatności w działalności marketingowej oraz stosowaniu Kodeksu Dobrych Praktyk, dr Wojciech R. Wiewiórowski, Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (GIODO) spotkał się z reprezentantami członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB).

W trakcie spotkania GIODO przedstawił sytuację dotyczącą ochrony danych w Polsce i Europie, komentarz do obecnej ustawy oraz kierunki zmian/nowelizacji, jakie planuje GIODO i Komisja Europejska. Dyskusja skupiła się również na ochronie danych w kontekście realiów biznesowych w dzisiejszej Polsce i w świecie nowoczesnych technologii.

W dalszej części spotkania GIODO wraz z przedstawicielami Biura GIODO udzielał odpowiedzi na liczne pytania z zakresu ochrony danych osobowych, które zostały skierowane od członków SMB, wyjaśniając wątpliwości przedsiębiorców prowadzących działalność marketingową wynikające z praktycznego stosowania przepisów o ochronie danych osobowych.